آشپزی نوین

چگونه غذاها ی جدید و خوشمزاه را به راحتی درست کنیم

آشپزی نوین

چگونه غذاها ی جدید و خوشمزاه را به راحتی درست کنیم

در اینجا ما نوع پخت و نحوه سرو جدید ترین غذا های روز جهان و خواص پزشکی انواع مواد غذایی را معرفی می کند

طبقه بندی موضوعی

طرز تهیه ی اسنک مرغ

پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۱۹ ب.ظ

سلام دوستان گل و مهربونم . من قبلا همین اسنک مرغ رو با مرغ پخته ریش ریش شده درست کرده بودم . راستش نون تست گرفته بودم یه چیز دیگه درست کنم😜 چند شب پیش  برای شام گفتم که حالا اسنک درست کنم . فرصت هم خیلی کم بود و همه گشنه 🙁. بعد تصمیم گرفتم در مدت کوتاه سریع یه شام درست کنم این شد که به این روش درست کردم بسیار عااالی و خوشمزه میشه . شما می تونید از گوشت چرخ کرده هم استفاده کنید من قبلا با کلیپ هم اسنک گوشت رو براتون گذاشته بودم . این طور بگم مواد کاملا دل به خواهی هست می تونید کم و زیاد و حذف کنید😌 . .


برای ۱۰ عدد 

سینه مرغ ۱ عدد

فلفل دلمه ای نصف عدد

مخلوط نخود فرنگی و هویج و ذرت به میزان لازم

نان تست ۱۰ عدد

پنیر پیترا به میزان لازم

نمک و زردچوبه و فلفل و آویشن و سس گوجه به میزان لازم


سینه مرغ رو به تکه های ریز و کوچک برش دادم .

داخل تابه ای سینه ها رو با روغن تفت دادم و نمک و زردچوبه و آویشن هم ریختم  و بعد فلفل دلمه ای خرد شده و بعد سبزیجات هویج و نخود فرنگی و ذرت پخته شده رو اضافه کردم این مواد دل به خواهی هست شما می تونید از قارچ و یا سبزیجات دیگه هم استفاده کنید . 

دور نان تست ها رو گرفتم و داخل دستگاه ساندویچ ساز نون ها رو که کفش رو کمی کره زدم و چیدم و روش کمی سس گوجه زدم و از مواد ریختم و بعد روش پنیر پیتزا ریختم و دوباره روش نان تست قرار دادم . روی نان تست هم کمی کره زدم .

در دستگاه رو بستم و حدودا ۷ دقیقه تایم برای پخت هست ولی باز خودتون چک کنید .

دستگاه ساندویچ ساز من اولا که کار می کردم نیاز به چرب کردن هم نداشت و راحت بود و نمی چسبید جدیدا کمی چرب می کنم . اما دوستانی که میگن هر کاری می کنیم می چسبه می تونند کاغذ روعنی ب

طرز تهیه از:معصومه رسولی

طرز تهیه ی اسنک مرغ

نظرات  (۲)

وای دلم آب اقتاد
منم همینطور :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی