آشپزی نوین

چگونه غذاها ی جدید و خوشمزاه را به راحتی درست کنیم

آشپزی نوین

چگونه غذاها ی جدید و خوشمزاه را به راحتی درست کنیم

در اینجا ما نوع پخت و نحوه سرو جدید ترین غذا های روز جهان و خواص پزشکی انواع مواد غذایی را معرفی می کند

طبقه بندی موضوعی

طرز تهیه ی توپک مرغ

جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷، ۱۲:۰۶ ب.ظ

طرز تهیه ی توپک مرغ

بهترین شرافت ، ادب نیکوست . امام علی (ع) (غررالحکم)

سلام یه پیش غذا و یه غدای خوش خوراک و خوشمزه که برای بچه ها هم اتفاقا خوبه . برای مهمونی ها هم گزینه خوبیه 😊. .


برای حدودا ۱۰ تا 

گوشت مرغ ۳۰۰گرم (من از سینه مرغ استفاده کردم می تونید مخلوط ران و سینه استفاده کنید)

پیاز ۱ عدد

سیر ۲ حبه

تخم مرغ ۲ عدد

پنیرپیتزا ۵۰ گرم

جعفری خرد شده ۳ ق غ

آرد سوخاری به میزان لازم 

آرد سفید به میزان لازم 

نمک و فلفل و زردچوبه به میزان لازم.

گوشت مرغ بدون استخوان رو من داخل غذاساز ریختم . می تونید داخل چرخ گوشت هم بریزید و چرخ کنید . 

پیاز رو رنده کردم و آبش رو گرفتم . سیر رو هم رنده کردم پیاز و سیر رو به سینه مرغ اضافه کردم جعفری و یک عدد تخم مرغ و پنیر پیتزا و نمک و زردجوبه و فلفل اصافه کردم و مخلوط کردم .

توی یه ظرفی آرد سوخاری و ظرف دیکه آرد سفید و  در دیگری یه تخم مرغ رو کمی با چنگال زدم .

ازمواد مرغیم یه گوله به اندازه گردو کمی بزرگتر برداشتم و گرد کردم و اول توی آرد سفید و بعد  تخم مرغ و بعد توی آرد سوخاری غلتوندم . یه کم مواد مرغی به دستمون می چسبه ، دستتون رو میتونین با آب خیس کنین تا نچسبه . 

توی یه ظرف کوچیک گود روعن ریختم و روی حرارت کم قرار دادم تا گرم بشه و بعد این توپک هام رو توش انداختم و سرخ کردم .

بعد هم بعد از سرخ شدن توی یه آبکش یا یه پارچه بزارین تا روغنش بره و بعد هم سرو کنین . فوق العاده خوشمزه.

طرز تهیه از:معصومه رسولی

طرز تهیه ی توپک مرغ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی