آشپزی نوین

چگونه غذاها ی جدید و خوشمزاه را به راحتی درست کنیم

آشپزی نوین

چگونه غذاها ی جدید و خوشمزاه را به راحتی درست کنیم

در اینجا ما نوع پخت و نحوه سرو جدید ترین غذا های روز جهان و خواص پزشکی انواع مواد غذایی را معرفی می کند

طبقه بندی موضوعی

طرز تهیه رب فلفل

دوشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۵۰ ق.ظ

رب فلفل
۵ کیلو فلفل قرمز رو شستم ودونه های داخلشو خارج کردم و سه چاهار تکه برش زدم کردم (در فیلم نشون دادم)
تو قابلمه ریختم 
۵ _۶عدد گوجه فرنگی رو پوره کردم و روی فلفلها ریختم(برای خوشرنگ وخوش طعم شدن رب)
 ودربشو گذاشتم تا خوب بپزه وفلفلها نرم بشن وبعد با گوشت کوب برقی خوب پوره کردم(میتونید داخل مخلوط کن بریزید) 
دوباره رو حرارت گذاشتم(بدون درب) و کمی نمک اضافه کردم و گذاشتم خوب ابشو بکشه وسفت بشه وبعد تا داغه داخل شیشه ریختم ودربشو خوب چفت کردم و شیشه هارو وارونه چیدم ( اینجوری هوای توش خارج میشه وماندگاریش زیاد میشه)
وبعد خنک شدن در یخچال نگه داری کردم
من این رب رو تو اکثر غذاها استفاده میکنم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی